Vše o pasivním příjmu, affiliate marketingu a práci na volné noze.

Efektivní využití affiliate na sociálních sítích

Chtěli byste začít budovat svůj pasivní příjem pomocí affiliate marketingu, ale necítíte se na psaní blogu nebo tvorbu speciálního webu? Můžete…

Chtěli byste začít budovat svůj pasivní příjem pomocí affiliate marketingu, ale necítíte se na psaní blogu nebo tvorbu speciálního webu? Nezoufejte, i tak můžete. Pro solidní výdělky z affiliate můžete využít některou ze sociálních sítí.

Vyberte vhodnou sociální síť

Teoreticky si můžete vytvořit účet na více sociálních sítích současně a propagovat vaše affiliate odkazy na všech. Tento přístup ale není příliš šťastný a nepovede pravděpodobně k nejlepším výsledkům. Svůj čas budete muset rozdělit mezi jednotlivé platformy a tak asi nevytěžíte z každé maximální možný potenciál.

Jak se ale rozhodnout, která sociální síť je pro vás ta nejlepší? To záleží především na tom, na které sociální síti je největší část vaší cílové skupiny. Udělejte si alespoň menší průzkum a podle toho si vyberte. A především pracujte na růstu množství vašich sledujících, jen tak uvidí vložené affiliate odkazy dostatek potenciálních zákazníků.

Vytvořte si zkrácené odkazy

Affiliate odkazy jsou často dlouhé a nepříliš elegantní, navíc je z nich na první pohled patrné, že jde o affiliate link. A tato skutečnost snižuje šanci, že vaši fanoušci na takový odkaz kliknou. Raději proto místo plného affiliate odkazu využijte některou ze služeb pro jejich zkrácení. Ideálně takovou, která vám umožní nastavit si vlastní podobu zkráceného linku.

Zaměřte se na obsah

I zde platí známé pravidlo ”obsah je král”. Je váš obsah dostatečně kvalitní, aby byl pro vaši cílovou skupinu na zvolené sociální síti atraktivní? Všimnou si ho na své zdi mezi ostatními příspěvky? Přinášíte jim nějakou hodnotu? Pokud ano, až poté hledejte cestu jak do obsahu zapracovat vhodný affiliate odkaz.

Pracujte s fotografiemi

Dobře zvolená fotografie je lepší než tisíc slov a navíc upoutá pozornost k vašim příspěvkům na sociálních sítích. Vžijte se do vaší cílové skupiny. Jaký typ příspěvku je zaujme, až budou procházet svou zeď? Doplňte proto vaše příspěvky fotografií související s produktem abyste upoutali pozornost. Ale pozor, především pokud je ”vaší” sítí Instagram, nezůstaňte u nudných produktových fotografií. Vytvořte fotografie, které stylem zaujmou vaší cílovou skupinu.

Zaměřte se na kvalitní affiliate produkty

Když budete propagovat produkty s nízkou kvalitou, nebudou vaše příspěvky pro cílovou skupinu příliš atraktivní, i když uděláte tu nejlepší fotku a skvělý popis. Vyberte si pár produktů nebo služeb, kterým opravdu věříte a jste si jisti jejich kvalitou a celkovým skvělou zákaznickou zkušeností. Tyto produkty poté propagujte ve vašich sociálních sítích. Díky vysoké kvalitě máte šanci, že budou lidé ochotni vaše příspěvky sdílet více, než když je zahltíte desítkami typů zboží pochybného původu.

Buďte aktivní

Budete-li dostatečně aktivní, udržíte si pozornost vašich fanoušků bez ohledu na to, jakou sociální síť využíváte. Komunikace a pravidelné publikování jsou vždy důležité. Z tohoto důvodu není rozumné snažit se obsadit příliš mnoho sociálních sítí najednou. Pokud totiž chcete nabízet kvalitní obsah, musíte každý příspěvěk přizpůsobit specifikům dané platformy a neposílat jen plošně stejný text na všechny. Proto začněte s jednou sítí, vybudujte si v ní dobrý základ a teprve až si budete jisti, že komunikaci máte zvládnutou, přidejte další platformu. Počítejte s tím, že bude nutné věnovat denně několik hodin do přípravy kvalitního obsahu, plánování, publikace, testování a komunikace s fanoušky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.